2008-09-15 Végső megoldás: FLEXI-BAR 

A FLEXI-BAR a végső megoldás bizonyos egészségügyi problémák kezelésére. Sokoldalúsága miatt legyőzhetetlen, mert használhatod erősítésre, zsírégetésre, vagy az állóképesség fejlesztésére.

Herkules Fitness Hírek


Herkules Fitness Hírek

Minden egyes ember a sportolótól a koros emberig használni tudja a FLEXI-BAR-t, amellyel eredményt érhet el saját egészsége érdekében.

Ha egy sérülésből felépülsz és újra fejlődést szeretnél a sportban elérni, vagy csak nyitott vagy egy dinamikusan fejlődő fitness mozgásforma felé, akkor a FLEXI-BAR AZ, AMIT KERESEL.

Mivel a FLEXI-BAR a teljes felső test mélyizomzatát foglalkoztatja, így joggal elvárható, hogy a rendszeres edzés gyors, magadon érezhető, tényleges változást hozzon. Ennek eredménye a javuló testtartás és a jelentősen csökkenő krónikus hátfájdalmak tünetegyüttesei. Kezdetben nagyfokú erőkifejtést és koncentrációt igényel, hogy mozgásba hozd és tartsd a FLEXI-BAR-t.

Az idő elteltével egyre hosszabb ideig tudod mozgásban tartani (rezegtetni) a FLEXI-BAR-t. Ennek hatására fejlődnek a szenzomotoros képességek, ami a koordinációs képességek kulcsa. Kezdő flexi-barosok először mindig a vállöv izmaival mozgatják a FLEXI-BAR-t, majd miután megtanulják a tökéletes technikával mozgatni, a hát mély izmai és a hasizmok lesznek az elsődleges mozgató izmok.

A rezgés egy egész testen keresztülhaladó egységes, excentrikus izomfeszülést eredményez az izmokban, olyan külső erő hatására, amit nem tud kontrollálni, és ez nem más, mint maga a rezgés. Ezek a mély izmok jellemzően gyengék, anyagcseréjük lassú, ami a mozgásszegény életmódból, vagy egy hosszú ideig tartó azonos mozgásból fakad.

A FLEXI-BAR mozgásrendszere

A flexi-barral végrehajtott gyakorlatok hatékonysága ennek a különleges eszköznek a rugalmasságában rejlik. Ahhoz, hogy mozgásba kerüljön, a test úgynevezett core-izmainak (kar-, mell-, has-, mélyhátizmok) a megfeszítésére van szükség, mert ellenkező esetben nincs megfelelő impulzus a flexi-bar rezegtetéséhez. Az egyes gyakorlatok tehát nem egy nagyobb izomcsoportot mozgatnak meg és hoznak tónusba, hanem az egész izomrendszerre fejtik ki jótékony hatásukat.

A FLEXI-BAR tréninggel izometriás és izotóniás kontrakciókkal aktiválja ezeket a mély izmokat, megtámasztva a testet és a gerinc csigolyáit sorba rendezve.

Sajátos módon a kötőszövet megtart minden egyes csigolyát, ami jobb vérellátást biztosít ezeken a területeken. Következménye, hogy csökken a hát sérülésének rizikó faktora, ezért nő az esély bármilyen tipusú tréning végzésére.

Mire is használható a FLEXI-BAR:
 - tehermentesíti az izomfeszülést a nyakban, a háton és csípőben
 - segít az izületi problémákban (arthritis)
 - sportoláskor az izmok reakcióidejét fokozza
 - nő az izmok ereje és állóképessége
 - segíti az izomfejlődést, a zsírégetést
 - fejlődik a finom motoros képesség és a reakcióidő

A FLEXI-BAR nem alkalmazható:
- akut izületi problémák esetén
- a terhesség harmadik szakaszában (hatodik hónaptól) 


< vissza