Személyi edzés

Személyi edzés

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 A személyi edzés célja a minőségi alakformálás:  az izomtónus és az erőnlét javítása, a magas hatásfok és az eredményes fejlődés biztosítása. Az életkori sajátosságoknak és az egyéni adottságoknak megfelelő edzések megtartása, beleértve a módszert és a gyakorlatok helyes kivitelezésének bemutatását és betanítását.

A személyi edző feladata a vendég fizikumának felmérése, a tartáshibák észrevétele és javítása, a teljes anamnézis. Ezek után következik a vendég céljainak megfelelő edzésterv összeállítása, az edzés megtervezése és felépítése, a gyakorlatok bemutatása, betanítása. Fontos a vendég erőnlétének és szintjének megfelelő intenzitás beállítása, a kontroll és a személyes motiváció fenntartása. Edzővel dolgozni más, mint egyedül: kiválóan motivál és objektív visszajelzést ad arról, hogy hol tartunk.

Ha valaki soha életében nem járt még edzőteremben, mindenképp javasoljuk, hogy az első néhány edzés alkalmával személyi edzővel dolgozzon, hiszen honnan is tudhatná, hogy melyik gép hogyan működik, melyik izomcsoportot dolgozza meg, hogyan kell szabályosan végrehajtani a gyakorlatokat, milyen ismétlésekkel, sorozatokkal, pihenőidővel dolgozzon? Egy jó személyi edző néhány alkalom után ráállítja a vendéget a helyes útra, ahol már akár egyedül is boldogulhat, de természetesen ha igény van rá, akár végig is kíséri az úton, fogja a kezét egészen a célig!

Edzőtermünkben akár csoportos személyi edzés igénybevételére is van lehetőség. Ez a variáció azért is lehet vonzó barátoknak, barátnőknek, egymást jól ismerő kisebb (2-4 fő) társaságoknak, mert így ismerősök körében történik az edzés, ráadásul valamivel költségkímélőbb is (ilyenkor a személyi edző kedvezőbb díjat számít emberenként).

Kérünk, hogy az edzésre hozz magaddal törölközőt és olyan sportcipőt, amit CSAK bent használsz!
Köszönjük.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Következő órák