Pilates

Pilates

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Joseph Pilates 1930-ban kezdte nyilvánosan oktatni módszerét, melyet eredetileg az első világháborúban sérült katonák talpra-állítására fejlesztett ki mint gyógytornász. Módszere lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják, melyek az egész izomzat egyenletes és harmonikus erősítését, illetve a tudatos mozgáskultúra, egyfajta testtudat kialakítását célozzák.

Pilates során a cél az egészséges test felépítése, sérülés kockázata nélkül, megfelelő összpontosítás és figyelem mellett. A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató gyakorlatok stabilizálják a gerincet és a test többi ízületét. Az alapító több mint 500 különféle gyakorlatot fejlesztett ki, melyből mindenkinek a testfelépítésének és edzettségének megfelelő gyakorlatsorozat állítható össze.

Az elnyújtott, fokozatosan felépített, ritmusos gyakorlatok javítják a koncentrációt, oldják a feszültséget és fokozzák hajlékonyságunkat.  A Pilates módszer szimmetrikusan és minden testtájékot egyenletes erősít, még a nehezen formálható fenék, comb és törzsizomzatot is.

Kíméli az ízületeket, így a gyakorlatokat bármely korosztály végezheti. Kezdetben a balettművészek és az élsportolók körében terjedt el igen gyorsan, mert biztosítja az egyenletes, az egyébként nehezen edzhető törzsizomzat erősítését, miközben fokozza a rugalmasságot, hajlékonyságot.

A Pilates a nyugati világban nemcsak az fitnesztermek népszerű edzésmódszerévé, hanem a műtét, vagy sérülés utáni rehabilitáció fontos részévé is vált. Nem véletlenül tartják az egyik legegészségesebb mozgásformának a világon!

Kérünk, hogy az órára hozz magaddal törölközőt! (Váltócipő nem kell)
Köszönjük.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Következő órák

Nincsenek órák mostanában